lördag 7 september 2013

Kalas för mig :)

Kalajs för mig idag :)

Men redan igår var vi ut och åt middag tillsammans vi i familjen.
Fast vi höll på att inte få nån mat, då jag råkat glömma att boka bord och på de två första ställena var det fullt men som tur var fanns det platser på det tredje iaf :)

Men iaf, så blev det firande av mig idag med, och vi både fikade och åt middag ihop :) 

Middagen bestod av potatisgratäng och rostade grönsaker, 
bl.a. med min lilla squash som jag odlat fram:)
och till det serverades det grillade ryggbiffar och bearnaisesås. Mums!



Fina presenter fick jag oxå :)
Tänk att jag varit så snäll!

Av syrran fick jag en mini kitchenaid, som använda som timer 
och ett bidrag till en egen kitschenaid eller väska :)




samt fina bakformar :)



Perfekt till morgonens bak :)


Gröna ljusstakarna fick jag av tjejen jag är kontaktperson åt :)
Så fina och perfekta nu när hösten börjar komma...

Av mamma fick jag ett spel och denna fina korg, som jag spanat in :)


Av min son och sambo fick jag ett kort, där jag fick köpa valfri väska :)



Av mina svärföräldrar och svägerska och svåger fick jag fina grejer från Lagerhaus samt pengar :)



Så nu kan jag definitivt köpa mig en väska :)
Mailat dem redan ikväll, och de skulle kolla i butiken på måndag och se vilka foder de hade kvar...
Förhoppningsvis något i rosa!

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar