onsdag 25 september 2013

Höstfint hos Mia


Hösten på intågande, och idag var det 0 grader och is på rutan när vi skulle åka till Öppna förskolan,
så lite höstigt ville jag ha på verandan.

Började redan i helgen, men idag gjorde jag klart det sista efter vi kommit hem från Öppnis.

Känner mig nöjd!



Symaskinsunderredet fyndade jag förra sommaren, 
eller var det sommaren innan det... hmm... spelar ingen roll!
Iaf så var inte skivan så fin efter att ha stått ute över vintern, dock under tak men iaf.
Så skivan slängdes och en ny gjordes av mig och min sambo.

Tog en bräda vi hade hemma, och sen använde jag samma lasyr som till veranda golvet, så det matchade.
Tog väl typ 30 minuter och inget material behövdes inhandlas.
Sådant gillas!






Betongkrukorna, dalahästen och bokstäverna har jag och syrran gjutit.
Lådan fyndade jag på Facebook.
Fönsterkarmen har jag fått av min vän Erica, och sen fick den oxå samma färg som golvet.
Av mamma fick jag äpplena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar