fredag 30 augusti 2013

Önskar oss- Uppdaterad lista

Snart är det min födelsedag. 
Bara en vecka kvar faktiskt.


Nästa år fyller jag jämt, och jag vet redan vad jag ska önska mig :)
Nämligen pengar så jag kan köpa en sådan här :)

KitchenAid Artisan KSM150PSEPK Rosa
Lånad från bagaren och kocken

Visst skulle jag kunna ta sparpengar och köpa en redan nu, 
men det är bättre att de som vill köpa mig något i present ger ett bidrag, 
så slipper folk fundera vad jag önskar mig.
Så får jag även längta lite till efter en sådan!

Men det kanske finns någon som vill ge mig en present redan i år.
Vem vet jag kanske har varit snäll?!

Iaf så önskar jag mig följande:

Foto: Lantlolleväska
Lånad från Lantlollorna på FB


Tycker denna väska är så otroligt fin, så en slant så jag kan köpa denna, 
säger jag inte nej till :)

IB Laursen Skålset Mynta Ljusrosa 3 st
Lånad från bagaren och kocken

IB Laursen Degskål Mynte LinneFärg

Lånad från Bagaren och kocken

Annars skulle jag vilja utöka min samling från IB Laursen Mynte serie, 
och då gärna dessa skålar i ljusrosa samt en degskål i beige eller ljusrosa :)

Annars skulle jag inte säga nej till dessa böcker:

Sockerchock : vinnare av hela Sverige bakar 2012

Året med Ernst

Bilder lånade från Adlibris.


Sen en månad efter min födelsedag då är det nästa i familjen som fyller år, 
och då vår älskade Fabian. 
Tänkt att han snart blir 1 år.

Jag tycker det är bättre att köpa få rejäla grejer 
än massa små grejer som bara kommer att ligga.
Det behöver inte vara dyra grejer men saker som han verkligen skulle uppskatta.
Ett genomtänkt present helt enkelt.

Han har även fått massor av leksaker av sin pappas kusiner, som de växt ifrån.
Så han är definitivt inte utan leksaker.
Bl.a. fick han 3 hinkar med Duplo :)

Håller på att fundera på vad man skulle kunna önska åt honom....

Ett kök, som det här från Ikea med lite köksredskap till tror jag han skulle gilla.
Han gillar att pyssla och kolla på när vi lagar mat.
DUKTIG Minikök IKEA Uppmuntrar till rollek som utvecklar barns sociala färdigheter genom att de härmar vuxna och fantiserar ihop egna roller.
Bild lånad från Ikea

Kanske nån har tips på något annat fint kök, som inte kostar skjortan?

Annars kanske ett litet tält, som han kan krypa in i och mysa skulle vara något?!
En sparbössa är annars något han skulle behöva.
Han har en liten liten gris nu men den börjar bli full...
( Vi stoppar nämligen i pengar där som han får, samt pantpengar om vi inte handlar för dem samt om tex. grannen lånar släpis och vi får en slant som tack för lånet, 
då stoppar vi dessa där )

Form och så spelar inte så stor roll, men en som passar in i hans rum.
Kanske en grön? En uggla?

Kläder funkar ju oxå :) 
Han har storlek 74 nu, men det bästa är väl att köpa i typ 86.

Fabian har ju förresten fått en stor present redan, nämligen en gungställning :)

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar