fredag 30 augusti 2013

Nonstop!


Här om dagen, fick jag ett infall att höra av mig till en gamla jobbarkompis. 
Vi jobbade inte ens ihop, men det sa "klick" direkt och en tjej man kunde prata om allt med.

Hittade henne inte längre på FB men efter lite detektivarbete då jag inte kom på vad hon hette i efternamn, 
så hittade jag på ett mobilnummer.
Chansade och skickade iväg ett sms. 
En stund senare får jag ett svar, och där det stod: Men vad kul att höra ifrån dig! 

Smsade lite fram och tillbaka och bestämdes för att ses!

Samma dag som vi smsade så träffas vi på stan, hur lyckat är inte det?!
Såg senast i maj, och nu smsar och ses vi samma dag :)
Började snacka direkt, så våra kompisar som vi gick med på stan var nog måttligt roade...

Men iaf, så igår kom hon förbi och det var nog inte tyst mer än nån sekund från att hon kom, till hon gick :)
En härligt tjej som det är så lätt att prata med, fast vi knappt känner varandra.

Fick även reda på att hon väntade barn :)
Visst tycker man det är kul när folk man känner ska ha barn, men vissa känns det lite extra kul 
och det gjorde det i detta fall :)

Hoppas vi kommer kunna hålla kontakten nu!

Efter att hon åkt, gjorde jag och Fabian oss klara för att hämta upp tjejen jag är kontaktperson åt, 
och så åkte vi och fikade på Skyttepaviljongen, uppe på Lugnet .

Mysigt ställe med hembakat fika och så gott det var!




//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar