torsdag 18 juli 2013

Sommar med Ernst

Tur TV4 play finns när man råkar somna efter halva programmet.
Iofs såg vi på TV4 play då oxå, men de var för de var så fint väder och vi ville stanna kvar ute.

Iaf så var det Sommar med Ernst, som jag nu sett klart förra veckans avsnitt.

Jag å Fabian hade en mys förmiddag idag, och låg och myste i sängen och såg på tv,
då de ändå var trökväder ute.

Sommar med Ernst är ett av mina favoritprogram, även ett av lillsyrrans, 
och det måste man ju bara se på sommaren.

Ernst är så himla duktig och han gör det så fint!
Var får han all inspiration ifrån?

Allt han gör kanske inte jag skulle vilja ha hemma, men det han gör passar in i just det huset han är!

I ett tidigare avsnitt gjorde han en ljuskrona av lite annorlunda material, ni ser skissen nedan.



Då kom jag att tänka på min annorlunda ljusdekoration gjord av fönsterkarm, ståltråd och slevar :)


Man får så mycket inspiration av Ernst att man genast vill sätta igång med något!

Ikväll är det ett nytt avsnitt :)

Kram Mia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar