fredag 29 mars 2013

Vilken påsk...


Gula blommor från min mamma och Peters föräldrar är det ända 
som på nå vis påminner om påsk här hemma.


Å så såg jag påskharen i skogen idag :) 
En livslevande hare som skuttade runt, och det måste ju vara påskharen eftersom det är påsk.

Har varken haft ork eller tid att påskpyssla i år. 
Får ta igen det nästa år.
För här hemma har vi sjukstuga. 
Roligt värre när man för en gångs skull är lediga ihop mer än två dagar i sträck.
Får hoppas det ger med sig snart, så vi får fira lite påsk ihop utan sjukdom!

Har inte varit ut sedan i måndags så idag klädde jag på Fabian 
och stoppade ner honom i vagnen och gick ut. 
Jag satte mig i solen och Fabian tog en tupplur i vagnen.


Våren verkar sakta men säkert vara på gång, då snön börjar smälta och gräset tittar fram.


Vi som hade tänkt ta det lugnt, umgås, träffa familjen och bara ha det skönt, jo men visst!
Hoppas det vänder NU!

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar