onsdag 13 mars 2013

Små citroner gula

Lånad från SF

Är ganska ofta på bio, då tjejen jag är kontaktperson gärna vill att vi går på bio, och inte mig emot.
Hon vill gärna se svenska filmer, så idag när vi var iväg blev det Små citroner Gula.
Svenska filmer brukar väl inte vara sådär jättebra men denna var riktigt bra tycker jag!
Så den kan jag faktiskt rekommendera!

På vägen ut såg jag pallarna eller vad de heter, som barn kan använda för att komma lite högre upp och började drömma om när jag får ta med Fabian på bio :)
Jag och min pappa var en del på bio vet jag när jag var liten.
Tror vi var på Oliver och gänget och  Micke och Molle.

Jag och mamma ville se Nalle Puh filmen Heffaklumpen när den gick på bio, vilket är bra många år sedan,
men kändes konstigt att gå utan barn så vi frågade om en jobbarkompis samt hennes dotter ville följa med.
De vill de, och det var första gången lilltjejen var på bio. ( Hon kanske var 2-3 år)
Så det var kul bara att se hennes reaktion.
Hon var riktigt duktig att sitta still så länge hon hade ostkrokar kvar :)
När filmen var slut ville hon gå in igen, vilket måste vara ett bra betyg :)

1 kommentar:

  1. Hehe! Den 26 juni 2001 skrev jag att du och jag skulle ner (dagen efter) till Gbg för att träffa Marcus och Henke :)

    SvaraRadera

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar