tisdag 5 mars 2013

Mer färg...

Vitt och grått är färgerna vi har i hallen, men nu tyckte jag att det saknades lite färg där.

Hittade dessa söta pallar på Åhlens, 
och kunde inte motstå den lilla pallen, som Fabian i framtiden kan använda!

Fastnade för den gröna färgen, dock fanns den inte i den stora varianten så den fick bli vit.
Kom på att jag sedan tidigare hade en pläd i liknande färg (dock inte exakt lika, men åt samma håll iaf.), även den inköpt på Åhlens.

Så nu är det genast lite mer färg i hallen.

Håller på att prova mig fram hur jag ska möblera, då även vagnen och bilbarnstolen ska få plats i hallen.




Korgen är ett gammalt loppis fynd som jag målat vit.

Ljus eller ljusstakar av något slag ska inhandlas, så det blir liknande färger även på hyllan.

Kanske i framtiden att även en korgstol/fåtölj kan få flytta in i hallen.

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar