torsdag 28 februari 2013

Shopping till Fabbe


Vi syrror tog en tur ner på stan igår för att shoppa lite, mest till Fabbe faktiskt.
Han var i behov av en tunnare mössa samt halksockor, då han nu gärna sitter i gå stolen och då är det lite lättare att ta sig fram, för annars blir det så halt.
Å det hittade vi samt en fin dregglis :)


Har sen länge spanat in ett fint påslakan till Fabian på Hemtex, och tänkte utnyttja en kupong på 20% 
men då var häftet borta som den var i och sen har jag letat och letat, och till slut bestämde jag mig för att köpa den iaf, då jag verkligen ville ha den till Fabian.

Men så tog jag reda på lite kläder i helgen och vad hittar jag då, jo häftet :)


Så nu är det fina påslakanet inhandlat :)

Mamma tyckte jag skulle lämna det hos henne så skulle hon tvätta och mangla det, 
så när det är gjort så ska jag visa det när jag bäddat rent i Fabians säng.



Ja vi hittade lite grejer till oss oxå :)

1 kommentar:

  1. Hej :) Jag syr lite barnkläder, mest mössor änsålänge i mitt märke Fabbe & syrrorna.. Googlade på det och hittade eran sida.. Lite kul tyckte jag :) Mvh / Linda

    SvaraRadera

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar