fredag 30 november 2012

Roligt och annorlunda upplägg

Igår var jag iväg på Tupperware party, och de har jag inte varit iväg på, på väldigt länge.
 Kanske 15-20 år sedan när min moster sålde.

Inge konstigt egentligen, men detta var ett annat upplägg och väldigt kul!

Det var redan kl 10 på förmiddagen och barnen skulle vara med,
för det var ett party för mammor som var hemma och deras barn :)

Så jag och Fabian åkte dit, och där var 7 mammor till samt 8 barn.
Fabian var yngst såklart.
De andra var runt halvåret skulle ja tro, då de kunde sitta och krypa, eller krypa och krypa, 
de tog sig fram på lite olika vis :)
Spelar roll hur bara man kommer framåt :)

Så det var barn, leksaker, barnstolar och skötväskor typ överallt.
Men kul var det att träffa andra mammor och deras barn och samtidigt kolla in Tupperware utbud.
Finns mycket man skulle vilja ha där och så fina färger det är nu förtiden.

Blit lite avundsjuk på Lena, hon som var värdinna då de har en bakugn i källaren.
De skulle jag å vilja ha.
Tänk att bara sitt eget bröd när man vill och hur ofta man vill :)
Brödet de bakat var ju supergott!
Lika så salladen och fikat de bjöd på!

Kram Mia

1 kommentar:

  1. Nämen hejsan!!! Ja det stämmer att det är julmarknaden vid Madame Nyberg jag ska stå på imorgon lördag :) Va roligt att ni planerar att ta er ända hit i snöovädret...hihi!! Ni är så välkomna sååå!!

    Kram!

    SvaraRadera

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar