fredag 28 september 2012

Utökat min samling, i härliga rosa!


Fyllt på samt bytt ute lite i vitrinskåpet här hemma.

I present fick jag dessa fina rosa skålar från IB Laursen, serie mynte av syrran.
Samt den fina rosa lyktan ovanpå skåpet!

  
Fick pengar av svärmor, svärfar, svägerskan och svågern i present, och för dessa köpte jag denna underbara sockerkaksform i rosa, som jag länge spanat in.
Även den från IB Laursen.


Hittade den i mysiga butiken Madam Nyberg i Valbo, dit vi åkte i helgen för att spana in 
våra favvo inredningsbutiker, samt köpa spjällsängen till lilla "Evert".


Mina mjölsorter, så här kan det bakas både det ena och andra.



Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar