onsdag 12 september 2012

Underbar dag, från början till slutet!

Idag har jag haft en underbar dag :)

Började med besök hos barnmorskan, och allt såg bra ut.
Bebisen låg fixerad med huvudet neråt, så det känns bra!

En underbar bild som syrran tagit :)
Är nu i vecka 35+4, och imorgon är det exakt en månad till beräknad BF. 
Men jag har ju räknat med att det blir i slutet av oktober, så man slipper bli besviken...
Tänk att jag snart har min bebis här, helt otroligt! 
Undrar vad det är för en liten spjuver i magen, ska bli spännande och se ;)
Tjej, eller kille? Vad tror du?

Min svärmor är helt säker på att det blir en kille, och min kompis 5-åriga son tror på kille. 
Han har haft rätt om både lillbrorsan och lillsyrran.
Min granne tror på en tjej, och minst 2 st jag träffade idag tror på tjej.

Efter det for jag vidare till en kompis, och träffade henne :) 
En underbar tjej, som jag fått massa inspiration av! 
Både gällande mat, ekologiskt och miljövänligt! 
Henne hittar ni här!

Blev bjuden på lunch (jättegod paj) och sedan fika 
(underbar god kaka, skulle man kunna få receptet på den, Evelina? ) på det :)
När jag vara på väg hem tyckte hennes äldsta son att jag skulle stanna och äta middag med dem, och de tyckte de andra i familjen oxå, så det gjorde jag gärna!
Bara ätit massa gott!

Sen hem, gå på toa och hämta grannen för att åka vidare till mamma, 
som hade spa party från Mary Kay.
Sitta i fotbad och prova massa härliga krämer! 
Perfekt avslutning på dagen!

Kramar från Mia

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Nu har jag presenterat vinnarna i tävlingen i samarbete med presenthyllan. Kom in och se om du är en av vinnarna :)

    Om inte, så kommer det upp en ny tävling under dagen eller imorgon!

    Hoppas du har en härlig söndag!

    SvaraRadera
  2. Tack själv!!!! Så himla kul om vi kan börja få till träffar lite oftare nu :-) Tänker på dig ofta!

    Kram

    SvaraRadera

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar