fredag 27 juli 2012

Kapa benen...

Just nu går ett av mina favvorpogram på tv, nämligen Sommar med Ernst. 
Så coolt att han förvandlar industribyggnader, som ser helt förfallna ut till mysiga bostäder.
Han kan verkligen få till det där lilla extra, som passar just där!

Ett härligt inredningsprogram, med inslag av inredning, pyssel och mat :)

Bild lånad från tv4play.se

Efter ett av programmen där han tar stolar och såga av benen, 
så kom jag att tänka på min stolar jag fyndade på en loppis. 
Tror det var förra året, men som bara stått i garaget i väntan på att slipas och målas. 
Då jag inte riktigt vetat var jag skulle ha dem eller i vilken färg, så har de bara fått stått och samlat damm.

Varför köpte jag dem då, när jag inte visste vad jag skulle med dem till?
Jo för att de stod där och sa köp mig :)
Billiga, dock lite risiga men jag såg potential, och hade jag inte köpt dem hade jag ångrat mig.
Man har ju inte så lång tid att fundera när det är på loppisar...

Så nu tror jag att även jag ska kapa av benen och sedan ska de nog få bo ute på verandan, 
till ett projekt för nästa år,
när vår lilla junior, som än så länge ligger i min mage blivit större och ska ut och leka.
Så pappan i familjen har ett projekt inför nästa sommar :)
Men jag tror det kan bli riktigt bra!

Men frågan är vilken färg som blir snyggast?
Vågar man måla när man är gravid?
Någon som vet? Speciell färg?

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar