lördag 30 juni 2012

Sålt grejor på loppis

Det såg inte speciellt lovande ut när man vaknade, då det regnade och var mörkt. 
Men prognosen sa uppehåll, och kan ni tänka er det höll uppe och solen lyste hela långa dagen.
Vilket i för sig var lite tråkigt, då det inte kom så mycket folk...

Men lite fick vi sålt iaf, då vi stod på Koppartorget och var med på loppisen som anordnades där.

Vårt loppis bord ( Syrrans och mitt )




Fick denna "tavla" såld som jag pysslat ihop.


Träffade på 3 barndomskompisar på loppisen, vilket var kul :)
Tror de hittade hit tack, vare att vi skrev det på FB.

En av barndomskompisarna, som jag lekt med sedan deras familj flyttade in i ett hus på samma gata som jag är uppvuxen på, fast det varit 1 års skillnad, kom förbi.
Vi umgås inte längre och har inte gjort det på flera år, då vi bor på olika platser i landet,
men vi kan alltid prata när vi ses.

Det roliga är att vi ska ha barn samma år, samma månad
och från början innan vi gjorde UL, samma datum.
Nu har jag dock blivit flyttad, men det hinner ju ändras...
Coolt tycker jag :)

Kram Mia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar