fredag 20 april 2012

Husspaning och Hemnet

För några veckor sedan läste jag detta blogg inlägg inne hos Jordgubbar med mjölk.
Och de stämmer så bra in hos mig också.
Ett av mina intressen är just Husspaning både på Hemnet samt andra mäklarfirmor men också irl.

Är inne flera gånger i veckan inne på Hemnet för att kolla om de kommit in nåt nytt.
Inspration och tips och ideer kan man inte få för mycker av.

Hittade en lägenhet i Falun där jag gillar de mesta. Bra förvaring, stort kök vilket är ett måste om jag ska få plats med alla saker.
Ljust och fräscht, iaf om man kollar bilderna.
Lägenheten hittar ni här.

Borlänge har många fina lägenheter på Hemnet.
Hittade denna ljuvliga lägenhet.
Vit och lantlig!
Underbart kök.
Här hittar ni den.

Extra roligt är de när själva fastigheten inte är så fin men inomhus är de bara underbart.
Vilken överraskining man kan få.

Vet inte hur många hundra bilder jag har sparade från Hemnet.
Kan vara allt från en liten detalj till ett helt underbara hus/lägenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar