tisdag 6 december 2011

Pysselbord!

Samarbete på högsta nivån :)

Syrran hittade bordet på blocket igår, min sambo var iväg och kikade på det och hämtade hem det idag 
och jag ska använda det som pusselbord!
Jag ringde ju iofs och frågade om det var kvar...

Tog lite bilder snabbt på mobilen så ni skulle få se..
Kommer mera sen när jag fått ordning..
Ska ställa upp symaskinen och införskaffa mig en vaxduk, 
så man kan måla utan att kladda ner bordet.


Har lite pyssel, som ni kan se nedan. 
Men det är inte allt...


Jag har faktiskt rosa i sovrummet, 
tror det eller ej jag som gillar vitt.
Men gillar även lite färg klickar!

1 kommentar:

  1. Vilken härlig pysselyta! Skönt att kunna ha gott om plats!

    SvaraRadera

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar