onsdag 23 november 2011

Brodera och halsband

Så här ser det ut när man broderar och ser på tv samtidigt :)

Dosan på övervåningen är trasig, så vi kan inte göra en kanalsökning och därför kan man inte se 3 & 5 uppe, så det får man se nere i sängen.
Ja I lands problem, ja vet!


Under helgens loppis hittade jag dessa söta figurer, så de fick bli halsband, 
eller i alla fall smycken till halsband!



Bilderna uppe, är tagna med mobilen, därav kvaliteten.
De nedan är tagna med systemkameran.




Tror min mormor ska få ett halsband av mig i julklapp, 
men har inte bestämt mig om det blir Herr eller Fru Rättvik!

1 kommentar:

  1. Hej! Vilka söta små figurer : ) Nej tyvärr har min syster ingen blogg, och det dröjde ända till alldeles nyligen till att hon beslutade sig att skaffa Facebook! Vi jobbar på att att få henne att fixa blogg. Hihi : )

    SvaraRadera

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar