torsdag 20 oktober 2011

Pyssel nödig!

För några dagar sedan fick jag hem tidningen 101 idéer, 
och den tidningen är ju helt underbar. 
Man får så mycket härlig inspiration!


I denna tidning så hittade jag massa pyssel jag vill prova på, helst nu på en gång, men det hinner jag inte riktigt, men till helgen ska jag ta mig tid och för verkliga lite av allt pyssel jag vill göra.

Efter jobbet idag åkte jag ner på Panduro, och inhandlade lite grejer samt hämtade det jag beställt, så nu är jag redo!!

// Mia

1 kommentar:

  1. Härlig tidning, jag ska också köpa den idag, min vän är med i tidningen och gör smycken :)

    Vad roligt att du deltar i tävlingen hos mig, önskar dig all lycka till och samtidgt önskar jag dig en trevlig helg

    dalkullan

    SvaraRadera

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar