tisdag 4 oktober 2011

Nybakat och en liten tjuv

Efter jobbet bakade jag och tjejen jag är kontaktperson åt
kladdkaka och Muffins med bär i!


Mitt i gräddningen av muffinsarna så kom mamma och syrran förbi med nybakade bullar, 
så det blev massa gott fika att fika med! :)


Å jag tror nog att de blev godkände även av en viss liten herre i huset...
För när jag vinkar av min kompis, så skulle jag gå upp och ta min muffins, då jag inte fick i mig nå mera när vi fikade, men då är muffinsen borta...hmm...tog jag ner den? eller?
Nej då, det var en liten grabb som snott den, vår lilla tjuv!


En annan ny tagen bild på vår lilla herre Spotty, då han ligger och visar sina magrutor!


Vår matglade lillgrabb äter nog det mesta, 
allt är nog inte så bra för en liten grabb att äta, 
men man hinner inte alltid med!

Men han mår bra och växer så det knakar!

Kramar från Mia och riv,bit och kurr från Spotty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar