tisdag 27 september 2011

Busungen ville till Moster Stina och Emma

Besökte Harmsarvet med våran goa tjej (kusinbarn)!

Mjölka en ko!
 

Gårdens katt!

Var tog katten vägen...

 Tre hästar tillhörde gården.
En liten fick man rida på, en stod i hagen och 
den tredje kunde man åka efter på en vagn.


Klappade fåren!



Å så apan Jan, som hänger och slänger...


...och håller sig fast i Emmas kjol :)


Lilltjejen hade längtat efter moster Stina och Emma sedan i onsdags.
Men eftersom vi jobbade kunde hon inte komma och hälsa på.
På torsdags kväll så sa hon till sin mamma, att imorgon är jag ledig från Dagis, då kan jag hälsa på dem.
Hennes mamma svarade att de jobbar ju.
Men lilltjejen tyckte att hon kunde åka dit ändå :)

Redan på kl 7 på lördagsmorgon vaknade hon och klädde på sig, för hon skulle ju till moster Stina och Emma.

Så när vi hämtade henne vid lunch, så var hon klar sedan länge...

1 kommentar:

  1. Hej hej, hoppas allt är bra? :).

    Jag har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Just nu har jag igång tävlingar om smycken, ljuslykta och personlig almanacka! Tävlingarna hittar du till vänster på bloggen samt i fliken Tävlingar.

    Kika gärna in & se om det är något som intresserar dig :).

    Om du inte vill ha såna här kommentar så ber jag så hemskt mycket om ursäkt!

    Ha det gott,
    Kram Nathalié

    SvaraRadera

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar