tisdag 23 augusti 2011

Helgen som varit, 
dock inte så mycket i loppis och inredningenstecken...

Syrran och jag har velat se Bilar 2, men vi har inte fått med några barn, så i fredags beslutades att vi går ändå.
Välgjord och bra film. 
Ångrar inte att vi gick!


Förutom att käka tårta och åter tårta, 
då vi varit på två kalas, så har vi plockat lite lingon. 
Tror det blev ca 7,3 liter. 
Emma: Rätta mig om jag har fel...


Jo förresten lite inredning och loppis blev det ju... 
Vi var ju ner på stan i lördags, jag och syrran och då besökte vi  bla. Village, Amigo och Norrgården.
Kikade även in på loppisen vid Rusta, då de hade ny premiär.
Hittade lite smått och gått som vi ska pyssla med.




4 kommentarer:

  1. Hej på er...va synd att jag inte va där...jag var där mellan 11-14...kanske var jag ut en sväng just då...hittade ni ngt fint? Tack för besöket ialla fall...hoppas att det blir fler gånger!
    Kramen Från mej.

    SvaraRadera
  2. Åh, vad roligt att ni gillar mina Prinsar & Prinsessor:D ii. Kul att ni hittade till min bloggis & jag till eran:D Heja Falun!

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Nej, vi har inga biljetter än. Peter var inte sugen på att gå på det så jag hade inte heller tänkt att gå... Men jag fixar det nästa gång vi ska dit :)

    SvaraRadera
  4. Hej !:)

    Blev så glad över att ni hälsade på hos mig, för nu hittade jag till er...:) och det skall bli kul att få följa er...!:)
    KRAMAR Cia:)

    SvaraRadera

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar