söndag 14 augusti 2011

Dop för lilla Elin

Inbjudna på dop, för våra grannars lilla tjej Elin!
Så himla fint dop!

Kusinerna till lilla Elin, sjöng så himla fint.
Idas sommarvisa :)

Skyddsängel som Elin fick av mig och Peter.

Hade spanat in den sen tidigare på Koffert, 
då min mamma som samlar på kossor har en sådan.

Men lite dyrt och om ständigt att åka till Stockholm för att köpa den.
Men som tur var hittade vi även dessa skyddsänglar i Göteborg, 
när vi var ner :)


Av kyrkan fick barn som döptes, denna bok:
Samt en glasängel, som de hängde upp i kyrkan.

När det blir påsk, så får Elin och hennes familj 
en inbjudan att komma på dopceremoni, 
där alla barn som döpts året innan får vara med och
 då får barnen ta hem denna ängel.



Stora syster var så himla duktig, hon stod stilla framme i kyrkan 
och är endast 2 år, 
det tycker jag är bra gjort.

Efter akten blev vi bjudna på smörgåstårta och fika :)

Senare på eftermiddagen kom de över för att kika på vår nykomling,
då storasyster älskar katter! ♥


//Mia 

1 kommentar:

  1. Hej på er..va roligt att ni hittat min blogg! Jag ser fram emot ert besök hos oss på amigo!
    Nu har jag en till bloggis att följa...
    Kramisar Erika

    SvaraRadera

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar