fredag 1 juli 2011

Till slut fick jag napp...

Var så himla varmt igår, så jag försökte med alla möjliga att få med någon att bada, och till slut fick jag napp!
Bea och Robin följde med mig, när Robin vaknat efter sin middagslur.
Så vid tre tiden hämtade jag upp dem och vi drog till sandlandet, för att bada och leka i sanden :)
Var så himla skönt!

Efter badet, stannade vi hos min mamma för att käka lite glass och leka i min gamla lekstuga.

Eftersom grabbarna var iväg, och skulle äta borta, så gjorde vi mat ihop.
Blev pannkaka med grädde och sylt. Mums!

Kommer komma lite bilder, efter att Bea kommit hem från sin semester, då hon hade kameran med sig.
Förhoppningsvis är det inga bilder på mig...

Kramar Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar