fredag 11 mars 2011

Underbar fredag

Äntligen helg. 
Jippie!

Natten var inte den bästa då jag drömde om jobbet, men morgon vara bättre. 
Smålog för mig själv när jag körde till jobbet medan jag lyssnade på Rix Fm : 
Morgon Zoo som hade melodifestival :)

Förmiddagen var okej, lite stressig bara. 
Eftermiddagen var bättre. 
Inga paket på vilovägar. 
En nackdel med att stänga på fredagar.

Men fredag blev ännu bättre när jag kom hem och hämtade posten, och det inte var bara räkningar utan tidningen Lantliv :)
Massa mysig läsning! 

Väntar snart hem grabbarna från releaxen, 
och sen så gissar jag på att det blir pizza eller kebab. 
Brukar bli det efter att grabbarna relaxat, och varför skulle det vara ett undantag idag?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar