fredag 25 mars 2011

25 mars - Våffeldagen

Fast här hemma firade vi våffeldagen igår eftersom fredagar har blivit som en liten "traditon" för oss att äta pizza eller dylikt hemma hos B,P och R.
Samma visa idag.

Från det ena till det andra.

För några veckor sedan köpte jag och syrran lite olika storlekar av canvas tavlor.
Som vi hade tänkt att stämpla och greja med, men idag när jag satt på bussen hem, så såg jag en tjej som gick med en sån tavla som hon målat en dalahäst på.

I somras höll jag på att såga ut dalahästar i typ playwood och böjde till en dalahäst i stålband med små hål i.
Så en mall har jag, så nu ska ja bara komma på vad de ska bli för dalahäst.
Älskar dalahästar i alla former.


Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar