torsdag 6 januari 2011

Symaskin

Idag var jag iväg och köpte en symaskin, ingen påkostad, men man kan sy raksöm och sicksacksöm.
Det räcker bra för mig, syr inte så himla mycket.


Fick ju lov att prova så fort vi kom hem.

Min sambo sydde ett örngott till sin ena kudde 
(Något vi tänkt göra länge, men inte blivit av.)

Jag sydde ett hjärta <3

Det är för övrigt min sambo som brukar sy här hemma, i alla fall när det gäller att sy gardiner och laga kläder.
Jag har inte riktig tålamod.

Men det kanske blir bättre, nu när jag har en egen som jag kan sy på...

Köpte till dessa sytrådar med rulle, alltid bra att ha!


Sen kom syrran förbi, och då sydde hon oxå ett hjärta, men hon kom ihåg band, för att hänga upp den.
Det glömde jag...


Vi har även påbörjat ett projekt ihop, men återkommer när den är klar, så ni får se!

Kramar Mia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar