söndag 19 december 2010

Quick Knit

Jag kan tyvärr inte sticka, men har fastnat för att sticka med hjälp av stickringar Quick Knit. 

Jag har numera 4 olika storlekar, den senaste köpte jag nu i veckan hos Panduro, och jag har redan börjat sticka på mina handledsvärmare :) 
En är klar och den andra har jag kommit ungefär halvvägs på.



Syrran och mamma fick se på dessa, 
å nu önskar de sig varsina par i julklapp :) 
Så jag får väl sätta mig och sticka på...


Samtidigt håller jag på att sticka en halsduk, men den ska vara ganska lång, så det tar sin lilla tid.
Så i mellan kan man sticka annat.

Min sambo stickade med min stickringar 

ett par benvärmare till mig, i vitt! 
Så himla mysiga!
Det kommer nog bli flera benvärmare fast i andra färger!



Kramar Mia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar