torsdag 9 december 2010

Halv åtta hos mig

Oftast hinner jag inte kika på Halv åtta hos mig, 
jag är inte riktigt redo för att sätta mig att se på tv då, utan brukar vara klar först fram åt klockan åtta.

Men den här veckan, då jag började med att vara sjuk, så har jag sett varje avsnitt, och självklart måste man då se finalen.

Tycker detta program är toppen, roligt att se hur "vanligt" folk har det hemma, 
få inspiration av nya maträtter och Helge, gör ju pricken över i!

Hälsade på hemma hos mamma å syrran, och fick se finalen där.

Tjejen Marika, som bjöd hem gästerna idag, 
hon hade ju så himla fint hemma hos sig. 
Helt i min stil.

När jag sedan kommer hem, läser jag en blogg och ser att hon har en inrednings blogg. 
Så jag letar självklart på hennes blogg, 
och vill du oxå kika in hos henne, 
så hittar du henne på 

Kram Mia, äldsta syrran

2 kommentarer:

  1. http://www.ljuvligt-hemochinredning.blogspot.com/
    Här är hennes blogg =)

    SvaraRadera
  2. oh hennes blogg är underbar!!
    http://ljuvligt-hemochinredning.blogspot.com/

    SvaraRadera

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar